Estee Lauder - jak pasja stała się kosmetycznym imperium
2021-05-10
Estee Lauder jest marką kosmetyczną, która jest ucieleśnieniem pasji i filozofii życiowej jej kreatorki. Marzenia o wielkiej sławie i karierze przyświecały Estee już od wczesnego dzieciństwa. Pierwszym punktem przełomowym w jej życiu było wsparcie wujka Johna Scholza, który - jako doświadczony chemik - pomógł jej w przeobrażeniu zamiłowania do kosmetologii w namacalną ideę biznesową.
Trudne, aczkolwiek owocne początki Estee Lauder
Protagonistka naszej opowieści zaczęła sprzedawać i wytwarzać swoje pierwsze kosmetyk już w 1942 roku. Przełom komercyjny nadszedł wraz z premierą olejku do kąpieli Youth Dew, który do dzisiaj można nabyć w drogeriach na całym świecie. Obecnie linia Youth Dew` obejmuje również perfumy i krem do ciała, a jej znakiem rozpoznawczym jest charakterystyczna kwiatowo-drzewna nuta zapachowa. Pionierskie podejście businesswoman znalazło swój wyraz również w ideach marketingowych. To właśnie Estee Lauder jako pierwsza zdecydowała się na dołączanie próbek swoich flagowych produktów do zakupów. Innym pomysłem wizjonerki było aranżowanie bezpłatnych prezentacji kosmetyków w salonach piękności.
Panteon utalentowanych gwiazd w służbie marki
Firma Estee Lauder słynie z tego, że do kampanii promocyjnych zaprasza rozpoznawalnych w skali światowej celebrytów. Konkretyzując, w 2016 roku na rynku zadebiutowała specjalna linia kosmetyków do makijażu, która sygnowana była nazwiskiem legendarnej członkini zespołu Spice Girls - Victorii Beckham. W limitowanej edycji znalazły się między innymi pomadki, bronzery i kredki do oczu. Wśród osobistości, które promowały markę, wymienić można, chociażby znamienite amerykańskie aktorki, takie jak Liz Hurley i Gwyneth Paltrow, oraz polską topmodelkę Anję Rubik. Do promocji swoich produktów marka wybiera celebrytki o wyrazistej osobowości, które odzwierciedlają trendy w zakresie urody i zeitgeist swojej epoki. Szeroką gamę produktów tej marki znajdziesz na horex.pl/estee_lauder.html.
Skuteczna pielęgnacja dzięki Estee Lauder
Nie od dziś wiadomo, że podstawową składową urody jest zdrowa skóra. Kreatorzy portfolio produktów Estee Lauder doskonale zdają sobie sprawę z tego, że nowoczesne kobiety często dysponują skromnymi zasobami wolnego czasu. To właśnie z tego powodu reprezentanci firmy wyszli z założenia, że rutynowe zabiegi pielęgnacyjne nie powinny trwać dłużej niż 3 minuty. W asortymencie firmy znajdują się między innymi kremy do twarzy, które są nieocenioną pomocą w walce z suchością i nierównościami cery. Wartościową pozycją jest również regeneracyjny krem pod oczy na noc oraz wzmacniające jego efekty serum.
Oczywiście osobom odpowiedzialnym za ostateczny kształt asortymentu marki nie umknął również znaczenie, jakie w życiu kobiety ma estetyczny i zmysłowy. Bogata gama podkładów pod makijaż oraz wydajne pomadki, na przykład z linii Pure Color Envy, zachwycą niejedną przedstawicielkę płci pięknej.
Prezentowana marka dba również o kształt linii dystrybuowanych perfum. Zmysłowe zapachy o kwiatowo-owocowych, drzewnych i aksamitnych nutach pozwolą poczuć się pewnie siebie i zmysłowo niejednej kobiecie.